Amerikas Savienot?s valstis ziņas

ASV tūrisma mārketinga organizācijai būtiski samazina budžetu - skatīt portālā

ASV tūrisma mārketinga organiz

Brand USA, ASV tūrisma mārketinga organizācija, saskaras ar būtiskām budžeta samazināšanām. Saskaņā ar ASV mediju ziņām, Senāta Tirdzniecības komiteja plāno samazināt organizācijas finansējumu no 100 miljoniem dolāru līdz 20 miljoniem, kas ir daļa no plašākiem valdības taupības pasākumiem.

ASV ceļojumu industrija pauž bažas par šo soli, norādot, ka samazinājumi var negatīvi ietekmēt visu sektoru. U.S. Travel Association uzsver, ka ar vairāk nekā 15 miljoniem darbavietu ceļojumu nozare nevar atļauties tikt ignorēta.
Šie budžeta samazinājumi notiek kritiskā brīdī – prognozes liecina, ka ASV šogad varētu apmeklēt par 5,1% mazāk starptautisko tūristu, kas ir ievērojams kritums, salīdzinot ar sākotnēji prognozēto 8,8% pieaugumu. Daudzi starptautiskie ceļotāji atsakās no braucieniem uz ASV, un kā galvenais iemesls tiek minēta valdības politika.

Tas, kā šīs izmaiņas ietekmēs ASV tūrisma nozari, kļūs skaidrāks tuvākajā laikā, jo nākamgad valstī notiks Pasaules kausa izcīņa futbolā, bet 2028. gadā – Olimpiskās spēles Losandželosā.

Turklāt 2025. gada aprīļa beigās Brand USA valde tika atlaista bez jebkādiem oficiāliem paziņojumiem, vienkārši nosūtot e-pasta vēstuli.

Ieteikt draugiem!

BalticTravelnews.com
+3712615461
[email protected]