«Volkswagen» prezentē jauno logo un zīmola dizainu (video)

«Volkswagen» prezentē jauno lo

Foto: moller.lv

Pirms oficiālās IAA Starptautiskās Frankfurtes autoizstādes atklāšanas, Volkswagen prezentējis savu jauno logo un zīmola dizainu. Šī pasaules pirmizrāde kopā ar jaunā pilnībā elektriskā automobiļa ID.3 prezentāciju iezīmē jaunas Volkswagen ēras sākumu.

Volkswagen nākotne ir elektriska, pilnībā savienota un bez kaitīgiem izmešiem. Ar savu jauno zīmola dizainu Volkswagen radījis vienotu globālu 360° zīmola pieredzi, kas ir krietni modernāka un autentiskāka. Jaunais Volkswagen logo ar tā plakano divdimensiju dizainu ir vienkāršāks un reducēts līdz tā būtiskākajiem elementiem. Zīmola jaunā dizaina un logo mērķis ir tā izmantošanas iespēju paplašināšana, tostarp digitālajā telpā. Volkswagen zīmola pārveidošana ir viena no pasaulē lielākajām zīmola maiņas kampaņām. Jaunā zīmola dizaina nomaiņa tiks pabeigta līdz 2020. gada vidum.

"Jaunais zīmola dizains iezīmē Volkswagen jaunās ēras sākumu," norāda zīmola valdes loceklis tirdzniecības un mārketinga jautājumos Jirgens Stakmans. "Formulējot jaunu saturu un ieviešot jaunus produktus, zīmols piedzīvo iespaidīgas izmaiņas, virzoties uz nākotni bez kaitīgiem izmešiem. Tagad ir īstais laiks, lai pasaulei nodemonstrētu mūsu zīmola jauno attieksmi."

"Jauno Volkswagen" iespējams redzēt un sajust automobiļu dizainā, klientu apkalpošanā un zīmola reprezentācijā kopumā. Jaunais zīmola dizains tiks piemērots gan Volkswagen Passenger Cars, gan Volkswagen Commercial Vehicles produktu grupās.

Volkswagen galvenajam dizainerim Klausam Bišofam (Klaus Bischoff) bijusi svarīga loma jaunās korporatīvās identitātes izstrādē. "Jaunajā zīmola dizainā mēs esam radījuši autentisku saziņas platformu e-mobilitātes izpausmei. Mēs demonstrējam nākotnes Volkswagen ar devīzēm "digital first" un "no filter"."

Volkswagen mārketinga vadītājs Johens Sengpīls (Jochen Sengpiehl) skaidro: "Mēs esam radījuši jaunu un globālu zīmola pieredzi visos kanālos un visos saskarsmes punktos. Mūsu mērķis nākotnē nebūs nevainojamas reklāmas demonstrēšana – mēs vēlamies kļūt cilvēcīgāki un dzīvāki, un stāstīt autentiskus stāstus."

Jaunā zīmola dizaina stratēģiskos pamatus kopīgā darbā radīja Volkswagen dizaina un mārketinga komanda. Dizains ir pilnībā ieviests visās uzņēmuma nodaļās izteikti īsā laikā – deviņos mēnešos.

Jaunā zīmola dizaina ieviešana starptautiskā līmenī notiks IAA Starptautiskajā Frankfurtes autoizstādē. Starta signāls tiks dots brīdī, kad jaunais logo izgaismos uzņēmuma galvenās pārvaldes mītnes augstceltni Volfsburgā, Vācijā. Pārmaiņas starptautiskā līmenī tiks īstenotas, optimizējot izmaksas un saudzējot resursus. Sākotnēji izmaiņas piedzīvos zīmola pārstāvniecības un tirdzniecības pārstāvji Eiropā, kam oktobrī sekos Ķīna. No 2020. gada sākuma izmaiņas pakāpeniski skars Dienvidameriku un Ziemeļameriku, kā arī pārējo pasauli. Jaunā zīmola ieviešana tiks pabeigta līdz nākamā gada vidum. Volkwagen zīmola maiņa ir viens no šīs nozares lielākajiem šāda veida projektiem. Kopumā tiks skarts 171 tirgus un tiks nomainīti aptuveni 70 000 logo. Savukārt Latvijā pirmās zīmola izmaiņas būs pamanāmas septembra beigās, kad tiks pielāgota Volkswagen Latvija mājaslapa.

Līdz šim logo bija zilā un baltā krāsā, taču tagad tiek pievienots jauns zilās krāsas tonis, ļaujot izmantot papildu krāsu variācijas. Ņemot vērā, ka digitāls pielietojums ar vienkāršām un lietotājiem draudzīgām aplikācijām kļūst arvien svarīgāks, logo nākotnē tiks pozicionēts ar jauno "kustīgo rāmi".

Zīmola saukļa vietā pirmo reizi būs skaņas logo, kas padarīs Volkswagen zīmolu atšķirīgu akustiskā izteiksmē gan automobiļos, gan zīmola komunikācijā.

Zīmola jaunā vizuālā valoda būs ļoti atšķirīga no tās, ko Volkswagen piedāvājis līdz šim - tā būs skaidrāka un krietni krāsaināka. Uzsvars tiks likts uz cilvēkiem. Volkswagen vairs nekoncentrēsies uz perfekcionismu automobiļu fotogrāfijās, bet gan uz reālām situācijām, ar kurām klients var sevi identificēt.

Gaismas elementiem būs jauna, nozīmīga loma – gaisma tiek pozicionēta kā jaunais hroms. Nākotnē logo būs izgaismots zīmola atrašanās un tirdzniecības vietās, kur logo, kustīgajam rāmim un gaismai būs jo īpaši svarīga loma. Kopumā zīmola ieviešanas izmaksas automobiļu dīleriem tiks saglabātas tik zemas, cik vien iespējams. Pilnīga pāreja uz jauno dizainu, tostarp tirdzniecības vietās un interjerā, aizņems pusotru gadu.

Vairākas desmitgades Volkswagen savu automobiļu prezentēšanai un reklāmas nolūkiem izmantojis vīrieša balsi, taču tagad zīmols ieguvis sievietes tēlu. Gandrīz visos tirgos Volkswagen vārdā runās sieviete ar siltu, patīkamu un pārliecinātu balsi.

Avots: Moller

Turība - 3385
Supercena uz Turciju 27/09 no 199 € !

Supercena uz Turciju 27/09 no 199 € !

Karstākie piedāvājumi uz Turciju, Antaliju no Viļņas lidostas 27/09 uz 4 dienām no 199 € !

EUR 199 | Hot Travel

Ventspils atvasaras krāsās- 28.09.2019

Ventspils atvasaras krāsās- 28.09.2019

Brauciens uz Ventspili zelta rudenī, ar iespēju izvizināties ar kuģīti "Hercogs Jēkabs" un piedalīties ekskursijās,28.09.2019

EUR 20 | Nikos Travel

DARBA PIEDĀVĀJUMS!

DARBA PIEDĀVĀJUMS!

Aicinām savā komanda ceļojumu konsultantu!

TBS

Valmieras peldbaseins svin gada jubileju

Valmieras peldbaseins svin gada jubileju

28.septembrī plkst. 19:00 Valmieras peldbaseinā notiks pirmās jubilejas svinības, kuru ietvaros būs iespējams piedalīties aktivitātē "Nakts peldējums".

Valmieras Tūrisma informācijas centrs

Faro no Viļņas skolēnu brīvdienās

Faro no Viļņas skolēnu brīvdienās

20.10.-27.10.19 Mirachoro Rocha II (2) bez ēdināšanas 409 EUR Vilanova Resort (3) bez ēdināšanas 465 EUR u.c.

EUR 409 | Carlson Wagonlit Travel

Raganu slotu balle 2019

Raganu slotu balle 2019

Š.g. 12.oktobrī Latvijas valsts mežu Kalsnavas arborētumā norisināsies aktīvās tūrisma sezonas noslēguma pasākums “Raganu slotu balle”.

Madonas TIC

Jaunais gads paradīzē Seišelu salas

Jaunais gads paradīzē Seišelu salas

Izlidošana no Rīgas 29.12.19 uz 8 naktīm. Cenā iekļauts: lidojums, transfērs, viesnīca, ēdināšana.

EUR 1179 | Antario

Korporatīvās brokastis

Korporatīvās brokastis

Organizējiet rīta sapulci vai prezentāciju izsmalcināto brokastu laikā sev, saviem kolēģiem un sadarbības partneriem.

EUR 25 | Grand Poet Hotel by Semarah

Ģimenes atpūta Jūrmalā

Ģimenes atpūta Jūrmalā

Atpūta ģimenei: izmitināšana, brokastis, Wellness centra un Kids Club apmeklējums, vakariņas

EUR 107 | Lielupe by SemaraH Hotels

🛳 KRUĪZS UZ SANKTPĒTERBURGU BEZ VĪZAS

🛳 KRUĪZS UZ SANKTPĒTERBURGU BEZ VĪZAS

🛳 KRUĪZS UZ SANKTPĒTERBURGU BEZ VĪZAS | 5 DIENAS 👉 Rezervē online:

VRK Travel

Dienvidtaizemes salu kruīzs

Dienvidtaizemes salu kruīzs

Taizemes dienvidi ar smaragdzaļajām salām, gleznainajiem līcīšiem, garajām baltajām pludmalēm sniegs Tev neatkārtojamu atpūtu!

EUR 2244 | Jēkaba Ceļojumi

Pastaiga ar gidu pa Liepāju!

Pastaiga ar gidu pa Liepāju!

Ik svētdienu plkst. 12:00 ir iespēja doties pastaigā pa vecpilsētu kopā ar gidu. Ieplāno Liepāju un iepazīsti to.

Liepājas reģiona TIB

BalticTravelnews.com
+371 26551169
info@travelnews.lv