«Volkswagen» prezentē jauno logo un zīmola dizainu (video)

Pirms oficiālās IAA Starptautiskās Frankfurtes autoizstādes atklāšanas, Volkswagen prezentējis savu jauno logo un zīmola dizainu. Šī pasaules pirmizrāde kopā ar jaunā pilnībā elektriskā automobiļa ID.3 prezentāciju iezīmē jaunas Volkswagen ēras sākumu.

Volkswagen nākotne ir elektriska, pilnībā savienota un bez kaitīgiem izmešiem. Ar savu jauno zīmola dizainu Volkswagen radījis vienotu globālu 360° zīmola pieredzi, kas ir krietni modernāka un autentiskāka. Jaunais Volkswagen logo ar tā plakano divdimensiju dizainu ir vienkāršāks un reducēts līdz tā būtiskākajiem elementiem. Zīmola jaunā dizaina un logo mērķis ir tā izmantošanas iespēju paplašināšana, tostarp digitālajā telpā. Volkswagen zīmola pārveidošana ir viena no pasaulē lielākajām zīmola maiņas kampaņām. Jaunā zīmola dizaina nomaiņa tiks pabeigta līdz 2020. gada vidum.

"Jaunais zīmola dizains iezīmē Volkswagen jaunās ēras sākumu," norāda zīmola valdes loceklis tirdzniecības un mārketinga jautājumos Jirgens Stakmans. "Formulējot jaunu saturu un ieviešot jaunus produktus, zīmols piedzīvo iespaidīgas izmaiņas, virzoties uz nākotni bez kaitīgiem izmešiem. Tagad ir īstais laiks, lai pasaulei nodemonstrētu mūsu zīmola jauno attieksmi."

"Jauno Volkswagen" iespējams redzēt un sajust automobiļu dizainā, klientu apkalpošanā un zīmola reprezentācijā kopumā. Jaunais zīmola dizains tiks piemērots gan Volkswagen Passenger Cars, gan Volkswagen Commercial Vehicles produktu grupās.

Volkswagen galvenajam dizainerim Klausam Bišofam (Klaus Bischoff) bijusi svarīga loma jaunās korporatīvās identitātes izstrādē. "Jaunajā zīmola dizainā mēs esam radījuši autentisku saziņas platformu e-mobilitātes izpausmei. Mēs demonstrējam nākotnes Volkswagen ar devīzēm "digital first" un "no filter"."

Volkswagen mārketinga vadītājs Johens Sengpīls (Jochen Sengpiehl) skaidro: "Mēs esam radījuši jaunu un globālu zīmola pieredzi visos kanālos un visos saskarsmes punktos. Mūsu mērķis nākotnē nebūs nevainojamas reklāmas demonstrēšana – mēs vēlamies kļūt cilvēcīgāki un dzīvāki, un stāstīt autentiskus stāstus."

Jaunā zīmola dizaina stratēģiskos pamatus kopīgā darbā radīja Volkswagen dizaina un mārketinga komanda. Dizains ir pilnībā ieviests visās uzņēmuma nodaļās izteikti īsā laikā – deviņos mēnešos.

Jaunā zīmola dizaina ieviešana starptautiskā līmenī notiks IAA Starptautiskajā Frankfurtes autoizstādē. Starta signāls tiks dots brīdī, kad jaunais logo izgaismos uzņēmuma galvenās pārvaldes mītnes augstceltni Volfsburgā, Vācijā. Pārmaiņas starptautiskā līmenī tiks īstenotas, optimizējot izmaksas un saudzējot resursus. Sākotnēji izmaiņas piedzīvos zīmola pārstāvniecības un tirdzniecības pārstāvji Eiropā, kam oktobrī sekos Ķīna. No 2020. gada sākuma izmaiņas pakāpeniski skars Dienvidameriku un Ziemeļameriku, kā arī pārējo pasauli. Jaunā zīmola ieviešana tiks pabeigta līdz nākamā gada vidum. Volkwagen zīmola maiņa ir viens no šīs nozares lielākajiem šāda veida projektiem. Kopumā tiks skarts 171 tirgus un tiks nomainīti aptuveni 70 000 logo. Savukārt Latvijā pirmās zīmola izmaiņas būs pamanāmas septembra beigās, kad tiks pielāgota Volkswagen Latvija mājaslapa.

Līdz šim logo bija zilā un baltā krāsā, taču tagad tiek pievienots jauns zilās krāsas tonis, ļaujot izmantot papildu krāsu variācijas. Ņemot vērā, ka digitāls pielietojums ar vienkāršām un lietotājiem draudzīgām aplikācijām kļūst arvien svarīgāks, logo nākotnē tiks pozicionēts ar jauno "kustīgo rāmi".

Zīmola saukļa vietā pirmo reizi būs skaņas logo, kas padarīs Volkswagen zīmolu atšķirīgu akustiskā izteiksmē gan automobiļos, gan zīmola komunikācijā.

Zīmola jaunā vizuālā valoda būs ļoti atšķirīga no tās, ko Volkswagen piedāvājis līdz šim - tā būs skaidrāka un krietni krāsaināka. Uzsvars tiks likts uz cilvēkiem. Volkswagen vairs nekoncentrēsies uz perfekcionismu automobiļu fotogrāfijās, bet gan uz reālām situācijām, ar kurām klients var sevi identificēt.

Gaismas elementiem būs jauna, nozīmīga loma – gaisma tiek pozicionēta kā jaunais hroms. Nākotnē logo būs izgaismots zīmola atrašanās un tirdzniecības vietās, kur logo, kustīgajam rāmim un gaismai būs jo īpaši svarīga loma. Kopumā zīmola ieviešanas izmaksas automobiļu dīleriem tiks saglabātas tik zemas, cik vien iespējams. Pilnīga pāreja uz jauno dizainu, tostarp tirdzniecības vietās un interjerā, aizņems pusotru gadu.

Vairākas desmitgades Volkswagen savu automobiļu prezentēšanai un reklāmas nolūkiem izmantojis vīrieša balsi, taču tagad zīmols ieguvis sievietes tēlu. Gandrīz visos tirgos Volkswagen vārdā runās sieviete ar siltu, patīkamu un pārliecinātu balsi.

Avots: Moller

TUI - 3427
Supercena uz Ēģipti 01/02 no 203 € !

Supercena uz Ēģipti 01/02 no 203 € !

Karstākie piedāvājumi uz Ēģipti, Hurgadu 01/02 uz nedēļu no 203 € !

EUR 203 | Hot Travel

Darbs Kiprā

Darbs Kiprā

Lieliska iespēja vasarā atpūsties, nopelnīt un iegūt lielisku pieredzi kādā no labākajām Kipras 5* viesnīcam, sīkāk www.nikostravel.lv vai zvaniet- 67280326

EUR 35 | Nikos Travel

Brīnišķīgā Sanktpēterburga (avio tūre)

Brīnišķīgā Sanktpēterburga (avio tūre)

Tūrisma Birojs Viesturdārzs

CEĻOJUMI UZ TENERIFE!

CEĻOJUMI UZ TENERIFE!

Atpūties Tenerifē – “mūžīgā pavasara salā”! Lielākā no Kanāriju salām, kas piesaista ar savu klimatu un daudzveidīgajām dabas ainavām!

EUR 775.00 | 1Travel

Komplekss korporatīvajiem pasākumiem

Komplekss korporatīvajiem pasākumiem

Lieliska vieta dažādu sporta un korporatīvo pasākumu, nometņu, treniņu, koncertu, festivālu, baļļu, svētku un citu pasākumu organizēšanai.

TAKA

HELSINKI: OKEANĀRIJS, ATRAKCIJU PARKS,

HELSINKI: OKEANĀRIJS, ATRAKCIJU PARKS,

Idejas brīvdienām februārī un martā! Izvēlies savu variantu:HELSINKI: OKEANĀRIJS, ATRAKCIJU PARKS, HELSINKU ZOODĀRZS.

VRK Travel

Atpūta diviem Jūrmalā

Atpūta diviem Jūrmalā

Atpūta diviem: izmitināšana, brokastis, Wellness centra apmeklējums un kokteilis

EUR 78 | Lielupe by SemaraH Hotels

Krievijas pērle Sanktpēterburga

Krievijas pērle Sanktpēterburga

Pēterburga - vieta, kur piedzīvot neparastus mirkļus. Lai arī cik reizes jūs ciemotos Sanktpēterburgā, tā katru reizi pārsteigs ar kaut ko jaunu un neredzētu!

EUR 1045 | Jēkaba Ceļojumi

Pludmales atpūta Bali salā no 940 €

Pludmales atpūta Bali salā no 940 €

Izlidošana no Rīgas. Cenā iekļauts: lidojums, transfērs, viesnīca, ēdināšana.

EUR 940 | Antario

Viss par savienotajiem lidojumiem

Viss par savienotajiem lidojumiem

Kā tie darbojas? Kā iegādāties drošu savienoto lidojumu? Kuros gadījumos var saņemt kompensāciju?

Refundor

Lidot lēti

Lidot lēti

Lētas aviobiļetes. Visi lētie lidojumi vienuviet.

EUR 19 | Astra Tūre / AvioKases.lv

Fjordi,Nordkapa un divi safari/20.07./7 d.

Fjordi,Nordkapa un divi safari/20.07./7 d.

Zvanu muzejs – Artiskais zoo – Polarloka linija – Santa Klausa rezidence – Porsangerfjords – Yesvēra – Putnu Safari – Nordkapa – Tromso – Vaļu safari – Kemi

EUR 578 | Travel Island

BalticTravelnews.com
+371 26551169
info@travelnews.lv