6 idejas, kā izvairīties no mazkustīguma ikdienā un gūt enerģiju

6 idejas, kā izvairīties no ma

Foto: Pixabay.com

Mazkustīgums ir viens no cēloņiem neārstējamām saslimšanām visā pasaulē. Kustība ir ne vien veselības priekšnoteikums, bet arī prieka avots. Ieviešot ikdienā mazas izmaiņas, soli pa solim var pierast pie aktīva dzīvesveida, kas sniedz gan enerģiju, gan dzīvesprieku, turklāt izmantojot tehnoloģijas savā labā, lai kustības būtu samērīgas ar paša iespējām.

Darba dienā

Nav jāmeklē īpašs laiks fiziskām aktivitātēm. Pietiek, ja ikdienā izmantosi katru iespēju kustēties – kaut vai runājot pa mobilo tālruni, celies kājās un staigā pa kabinetu vai ej veikt zvanu uz citu telpu, bet pusdienlaikā ej tālāk par biroja virtuvi, kaut vai mazā piknikā ārpus telpām, neaizmirstot kāpt pa kāpnēm un noiet dažas sabiedriskā transporta pieturas kājām.  

Birojā

Smēķēšanas vai kafijas vietā izvēlies vingrojumu! Pirmkārt, izstaipies ik reizi, kad jūti tādu vajadzību, lai noņemtu saspringumu. Otrkārt, atver logu vai vismaz palūkojies ārā, pieejot pie tā, jo skats uz ārpasauli nomierina un dod enerģiju. Treškārt, sakārto savu ķermeni, pieejot pie sienas, lai piespiestu mugurkaulu, jostas vietu un kājas, nolaistu plecus, ievilktu vēderu un sasprindzinātu sēžas muskuļus. Šai stājā stiepies ar pakausi uz augšu, neatraujot pirkstgalus. Šai darbībai jāļauj sajust vieglums. Ceturtkārt, lieto istabas temperatūras ūdeni, lēnām to izdzerot.

Treniņos

Nekad neatsakies no treniņa pat tad, ja šķiet, ka pēc darba dienas jau esi noguris. Fiziskas aktivitātes sniedz gandarījumu, uzlādē emocionāli un palīdz atjaunoties garīgi nākamai darba dienai. Ja grūti saņemties vakarā, tad celies argāk un vingro no rīta. Kā motivācija var kalpot arī savu treniņu rezultātu mērījumi, ko palīdz veikt viedās tehnoloģijas, piemēram, fitnesa aproce vai sporta pulkstenis, un dalīšanās rezultātos tiešsaistē ar draugiem, kolēģiem vai citiem sportotājiem.

Mājās

Laiks kopā ar ģimeni nenozīmē tikai kopīgu kino skatīšanos vai brokastis svētdienā. Lielisks fizisks treniņš ir arī spēlēšanās kopā ar bērniem, īpaši ārpus telpām, jo arī šīs aktivitātes lieliski iekustina pašus vecākus, vienlaikus stiprinot attiecības ar bērniem. Arī tadās nodarbēs ar tehnoloģiju palīdzību var sekot līdzi savai sirdsdarbībai, lai tā būtu saskaņā ar fiziskajām nodarbēm, pasargājot no pārpūles, kas var mazināt vēlmi būt aktīvām nākamajā dienā.

Brīvdienās

Ja brīvdienās ir ierasti izbraucieni ar ģimeni, ir vērts pievērsties pārgājieniem, nosakot konkrētu kilometru distanci, iespējams, arī liekot plecos treniņam smagāku mugursomu ar veselīgām pikinika lietām. Turklāt fiziskai daudzveidībai jāizvēlas arī dažādas pārgājiena vides – gan tur, kur var soļot, gan kur var skriet vai kāpt kalnā, jo tas palīdzēs nodarbināt dažādas muskuļu grupas, neatrodoties sporta zālē, bet esot kopā ar draugiem vai ģimeni.

Naktsmiers

Visvērtīgākā atjaunošanās pēc aktivitātēm un pirms tām ir labs, netraucēts miegs. Tāpēc izgulies, iztiekot bez kofeīna un trokšņiem, guļot tumšā un vēsā telpā, gulēt ejot pēc iespējas vienā un tai pašā laikā. Ja ir iespēja, enerģiju atjauno arī īsa pusdienlaika snauda. Viedierīces mēra arī miega režīmu, nosakot, cik mierīga vai nemierīga bijusi nakts, lai zinātu, vai nav bijusi pārpūle un vai esi gatavs jaunas dienas aktivitātēm.

Avots: Baltictravelnews.com

Turība - 3385
Delfinārijs un Jūras muzejs- 21.09.2019

Delfinārijs un Jūras muzejs- 21.09.2019

Rudenīgs brauciens uz Delfināriju un Jūras muzeju, brīvdiena visai ģimenei tikai par 21 EUR- 21.09.2019

EUR 21 | Nikos Travel

Supercena uz Turciju 22/09 no 239 € !

Supercena uz Turciju 22/09 no 239 € !

Karstākie piedāvājumi uz Turciju, Antaliju no Viļņas lidostas 22/09 uz nedēļu no 239 € !

EUR 239 | Hot Travel

DARBA PIEDĀVĀJUMS!

DARBA PIEDĀVĀJUMS!

Aicinām savā komanda ceļojumu konsultantu!

TBS

Valmieras nakts rogainings

Valmieras nakts rogainings

27. septembrī plkst. 19:00 pie Valmieras Kultūras centra norisināsies Valmieras nakts rogainings.

Valmieras Tūrisma informācijas centrs

ŅUJORKA UN SAULAINĀ FLORIDA!

ŅUJORKA UN SAULAINĀ FLORIDA!

CEĻOJUMS UZ ASV! Maršruts: Ņujorka – Filadelfija - Maiami. Ceļojuma ilgums: 14 dienas / 13 naktis. Izlidošana no Rīgas: ceturdiena vai svētdiena.

EUR 1380.0 | 1Travel

Liepāja ielūdz uz Restorānu nedēļu!

Liepāja ielūdz uz Restorānu nedēļu!

No 23. līdz 29. septembrim Liepājā norisināsies Restorānu nedēļa. Vai galdiņu jau rezervēji?

Liepājas reģiona TIB

Pusdienu piedāvājums restorānā Hercogs

Pusdienu piedāvājums restorānā Hercogs

Pusdienu piedāvājums darba dienās no 11:00-15:00. Piedāvājumā salāti, zupas, pamatēdieni un deserts. Iknedēļas jaunais piedāvājums Hercoga mājaslapā!

EUR 4 | Hercogs Mārupe

Day SPA atpūta Rīgas centrā

Day SPA atpūta Rīgas centrā

Ekskluzīva Moss of the Isles procedūra (60 min) pēc izvēles un vieglas pusdienas Grand Poet Cafe.

EUR 90 | Grand Poet Hotel by Semarah

Rudens SPA rituāli

Rudens SPA rituāli

Mainoties gadalaikam, mainās arī Tava āda. Palutini sevi ar īpaši rudens periodam radītiem SPA rituāliem.

EUR 39 | Lielupe by SemaraH Hotels

🤩Ceļojums  brīdienās! 🤩

🤩Ceļojums brīdienās! 🤩

🚌GRODŅA - BRESTA - NESVIŽA - MINSKA |EKSKURSIJAS UN ŠOPINGS🚌 Rezervēt online ļoti viegli: Izvēlies galamērķi ➡️ spied "Aprēķināt ceļojumu"

VRK Travel

Ziemassvētku pasaka Lapzemē ar lidmašīnu

Ziemassvētku pasaka Lapzemē ar lidmašīnu

Izlidošana no Rīgas. Ceļojuma cena no 259 EUR + eksk. pakete 149 EUR.

EUR 259 | Antario

Baikāls ziemas krāsās

Baikāls ziemas krāsās

Baikāla apkārtnē mājo īpaša maģija. Taiga, daudzveidīgā un bagātā kultūra, ūdenskritumi - krāšņs un bagātīgs ceļojums!

EUR 2490 | Jēkaba Ceļojumi

BalticTravelnews.com
+371 26551169
info@travelnews.lv