Redakcijas sadaļu atbalsta

Renault Z35.2: pilsētas pārvadājumu automatizācija

Pasaulē, kurā straujā urbanizācija nozīmē, ka līdz 2030. gadam vairāk nekā 70% cilvēku dzīvos pilsētās, iedzīvotāju pārvietošanās nav vienīgais uzdevums, par ko jādomā. Jauns laikmets sākas arī preču pārvadāšanas jomā: ātrums, elastīgums un uzticamība ir atslēgvārdi, kas raksturo patērētāju jaunās prasības laikā, kad strauji pieaug iepirkšanās internetā. To papildina arvien ātrāki un precīzāki piegādes laiki un arvien stingrāki satiksmi regulējoši ierobežojumi lielākās un mazākās pilsētās, jo īpaši lielpilsētu centrā.

Groupe Renault seko savai pārliecībai par ilgtspējīgas mobilitātes nodrošināšanu visiem kā šodien, tā arī rīt. Lai to paveiktu, mēs esam apņēmušies piedāvāt mobilitātes risinājumus, kas apmierina daudzu cilvēku vajadzības, palikdami uzticīgi saviem gēniem. Rītdienas mobilitāte būs elektriska, savienota, autonoma un koplietojama. Tas, protams, attiecas arī uz preču piegādi un, jo īpaši, tādu parādību kā "pēdējā jūdze".

Mūsu redzējums par “pēdējās jūdzes” piegāžu nākotni balstās uz mūsu gandrīz 120 gadu pieredzi funkcionālo transportlīdzekļu jomā un mūsu aizrautību ar inovācijām, lai atvieglotu mūsu klientu dzīvi. To uztur mūsu gēni, kas nozīmē, ka mūsu transportlīdzekļu dizaina centrā ir cilvēks. Svarīga ir arī mūsu atvērtība partneriem, ar kuriem mēs sadarbojamies atvērtas inovāciju pieejas ietvaros, kas dod iespēju doties vēl tālāk, izpētot jaunus apvāršņus.


Šie principi padara šo vīziju par unikālu. To raksturo četras spēcīgas asis:  

▪    Mēs uzskatām, ka pilsētu “pēdējās jūdzes” piegādes sektors ir viena no svarīgākajām jomām, kam jāpievēršas, lai radītu nākotni, kas būtu tīra, bez nevajadzīgas pārslodzes un efektīva.

▪    Mēs uzskatām, ka komerciālā piegāde ir elastīga, un to pašu platformu var izmantot B2B (bizness–bizness) un B2C (bizness–patērētājs) scenārijos.

▪    Mēs uzskatām, ka sūtījumu piegādei ir jābūt nemanāmai. Gala lietotāji var precīzi izvēlēties, kur, kad un kā tiks piegādātas preces.

▪    Visbeidzot – kas varbūt ir pats varīgākais –, mēs ticam, ka nākotnē “pēdējās jūdzes” piegādēm joprojām piemīt cilvēciskums, t.i., joprojām ir kāds cilvēks, kuram ir būtiska loma piegādes ķēdē.


Renault vīziju šodien ilustrē modelis Z35.2 – robotiska jeb automatizēta transportlīdzekļa koncepcija “pēdējās jūdzes” piegādēm, kas robotiskā automobiļa scenārijā ar cilvēka līdzdalību ietver konsjeržu.

Tendences un svarīgākie dati par piegāžu tirgu Eiropā un pasaulē


Skaitļi

▪    Urbanizācijas apmērs 2030. gadā: Eiropā 78%

▪    Ķīnā 70%

▪    “Pēdējās jūdzes”  piegāžu izmaksas pasaulē: $ 86 miljardi gadā

▪    “Pēdējās jūdzes” sūtījuma piegādes izmaksu daļa: 35% līdz 50%

▪    E-komercijas gada pieaugums galvenajos tirgos: 15% gadā

▪    Ķīnā: 30%

▪    Piegāžu pieaugums pilsētās laikposmā no šā brīža līdz 2030. gadam Eiropā (t/km): 20%

▪    Ķīnā: 125%

▪    Loģistikas īpatsvars pakalpojumu tirgū: 23%


Kas notiek?

▪    Cilvēki tiecas pēc ilgtspējīgas dzīves kvalitātes

▪    Ēku vertikalizācija

▪    Ierobežojumi piekļuvei pilsētu centriem

▪    Aizvien stingrāki noteikumi

▪    E-komercijas popularitātes pieaugums

▪    Spiediens uz cenām, konkurētspēju


Avoti

▪    Oliver Wyman

▪    McKinsey

▪    ANO

Četri pīlāri viedās piegādes pakalpojuma attīstīšanai


Gudri mobilitātes risinājumi pilsētas piegādēm tiks izstrādāti, vadoties pēc četriem pīlāriem, kas jau ir Groupe Renault stratēģiskā plāna pamatā.


▪    ELEKTRISKAIS DZINĒJS. 2018. gada februārī līdz ar Master Z.E. laišanu pārdošanā Renault Pro+ pilnīgoja savu elektrisko komerctransporta piedāvājumu, kas tagad sastāv no četriem modeļiem un ir unikāls tirgū. Piedāvājuma klāsta  elektrifikācija turpināsies stratēģiskā plāna “Drive the Future” īstenošanas laikā un tālāk, lai pakāpeniski izveidotu autoparku, kas sastāv tikai no elektriskiem transportlīdzekļiem.


▪    SAVIENOJAMĪBA. Renault EASY CONNECT autoparka ekosistēmas, kas ir pieejama visam Renault automašīnu klāstam Eiropā, mērķis ir atvieglot autoparka pārvaldību, izmantojot drošu un pieejamu savienojamību. Datu analīze ļauj klientiem samazināt izmaksas, ietaupot uz degvielu, kā rezultātā samazinās arī CO2 emisijas, un arī labāk pārvaldīt paredzamo apkopi. Turpmākās izmaiņas šajā ekosistēmā ļaus ietaupīt vēl vairāk naudas, cita starpā palielinot paredzamo tehnisko apkopi un izveidojot reālu darbību platformu transportlīdzekļiem.


▪    AUTONOMA VADĪBA. Vadītāja palīgrīki, ar ko aprīkoti Renault Pro+ modeļi, piemēram, ātruma kontrole, stāvvietā iebraukšanas palīgi un aklā punkta uzraudzība, palielina drošību vadītājam un to transportlīdzeklim.  Apkopoti ar nosaukumu ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), tie pakāpeniski attīstīsies, tuvinoties autonomajām funkcijām, tādām kā "pagalma manverētājs” (palīdz iebraukt autostāvvietā un veikt nelielus manevrus pie noliktavām vai piegādes punktiem) un "braukšanu kolonnās", kas atbrīvos vadītāju no konkrētu darbību veikšanas, tādējādi samazinot laika patēriņu.


▪    KOPLIETOJUMS. Ar Renault Rent LCV un Renault Mobility tirgū jau ir pieejami koplietošanas automobiļu un uzņēmumu autoparku risinājumi. Stingrāki satiksmi regulējoši noteikumi nākotnē pilsētās liks loģistikas un piegādes speciālistiem arvien lielākā mērā apvienoties piegādes braucienos. 


Iekļaušanās pilsētas ainavā

Z35.2 stils ir veidots ar nodomu atspoguļot apkārtējo vidi.

▪    Z35.2 koncepcijai izmantotās krāsas un alumīnija korpuss atbilst EZ-GO konceptam. Veidota, lai izteiktu tehnisko sarežģītību, efektivitāti un minimālismu, kā arī iemiesotu izturību un atbilstu transportlīdzekļa izmantošanas komerciālajam mērķim.  

▪    Bez lielām stiklotām virsmām, ar spožu virsbūves apdari un riteņu pārsegumiem, bet pievilcīgāks atveramo paneļu dizains palīdz transportlīdzeklim izskatīties mazāk masīvam.  

▪    Apdares atstarojošās īpašības rada efektu, kas veicina integrāciju apkārtējā vidē.

▪    Auto kravas platforma ir veidota kā tehniskā zona ar tumšu faktūrpelēku ("Textured Dark Gray") apdari, kas ir tuva braukšanas virsmas toņiem. Pretstatā alumīnija detaļām, tā palīdz samazināt transportlīdzekļa vizuālo ietekmi.

Visbeidzot, zaļie komponenti uzsver transportlīdzekļu funkcionālās detaļas (piemēram, stiprinājumi, ar ko piestiprina konteineri pie platformas, kā arī kravas nodalījuma atvēršanas rokturi).

Galu galā Z35.2 ārējais dizains palīdz mazināt tā vizuālo ietekmi un uzsver integrāciju pilsētu ainavā.

 

"Uz cilvēku orientēta" filozofija

120 gadus Renault, projektējot transportlīdzekļus, vienmēr ir koncentrējis uzmanību uz cilvēku.  Z35.2 koncepcijas gadījumā šī filozofija tiek pilnībā piemērota, veltot uzmanību konsjeržam, kuram atvēlēta sava vieta.

Dizaina, produktu un vieglā komerctransporta biznesa vienības komandas ir veiksmīgi izstrādājušas transportlīdzekli, kas ir autonoms – robotiskajā versijā var būt pat bez vadītāja –, kā arī parūpējušās par kādreizējā vadītāja, bet tagad konsjerža ērtībām, neraugoties uz profesionālo lietojumu, kam transportlīdzeklis paredzēts. Palielinot apjomus, ir svarīgi atvieglot piegādātāja uzdevumu, kurš joprojām ir būtiska saikne piegādes ķēdē un veido saikni ar gala saņēmējiem.

Groupe Renault uzskata, ka “pēdējās jūdzes” pārvaldība nebūs pilnīgi automatizēta, jo cilvēks ilgstoši paliks transporta izmantojuma pamatā. Tehnoloģijas un dizaina elementi, ko piedāvā Renault modelī Z35.2, ļauj saglabāt un atzīt šī būtiskā "cilvēka pieskāriena" patieso vērtību.


Par mums

Renault uzņēmumu grupa jeb Groupe Renault ražo automobiļus kopš 1898. gada. Šobrīd šī ir starptautiska uzņēmumu grupa, kas pārstāv vairākas auto markas un 2017. gadā pārdevusi ap 3,76 miljoniem automobiļu 134 valstīs, ar 36 ražotnēm, 12 700 pārdošanas vietām un vairāk nekā 180 000 darbiniekiem. Lai veiksmīgi risinātu lielākos tehnoloģiskos jautājumus nākotnē un turpinātu ienesīgas izaugsmes stratēģiju, Renault grupa rūpējas starptautisko izaugsmi un piecu pārstāvēto zīmolu – Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine un LADA –  papildinājumu, kā arī par elektrisko transportlīdzekļu ražošanu un unikālo aliansi ar Nissan un Mitsubishi. Līdz ar jaunu Formula 1 komandu un saikni ar Formula E Renault raugās uz autosportu kā inovāciju attīstības un zīmola atpazīstamības veicinātāju.

 

Avots: LEAD.Korporatīvā komunikācija

Turiba - 3320
photo

Supercena uz Ēgipti 13/12 no 275 € !

Karstākie piedāvājumi uz Ēģipti, Šarmelšeihu 13/12 uz nedēļu no 275 € !

EUR 275 | 16.12.2018 | Hot Travel

photo

Ziemaassvētku pasaka Lapzemē- 23.12.-26.12

iemaassvētku pasaka Lapzemē- 23.12. - 26.12.2018, pasakains brauciens ar dzīvošanu 4* SPA visnīcā pašā Oulu centrā, cena tikai 287 EUR, vietu skaits ierobežots

EUR 287 | 17.12.2018 | Nikos Travel

photo

Uzdāvini Liepāju!

Izvēlies savu atpūtu naktsmītnēs, restorānos un kafejnīcās, teātrī, aktīvās atpūtas centros, SPA un citur.

Liepājas reģiona TIB

photo

Vīzas uz Krieviju

Individuālās, grupu un biznesa vīzas uz Krieviju. Ātri, ērti un droši!👉 Aizpildi online formu mājas lapā www.1travel.lv

1Travel

photo

Hošimina ar ekskursijām un atpūta pludmalē

Izlidošana no Rīgas. Cenā iekļauts: lidojums, transfērs, viesnīca, brokastis.

EUR 1139 | 01.03.2019 | Antario

photo

Lētas aviobiļetes uz Kanāriju salām

Rīga - Tenerife: no 85 Eur, Kauņa - Tenerife: no 82 Eur

EUR 85 | 31.03.2019 | Astra Tūre / AvioKases.lv

BalticTravelnews.com
+371 26551169
info@travelnews.lv